Oferty pracy Urzędu Miasta
Oferty pracy :: Biuletyn Informacji Publicznej
Oferty pracy
Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji poszukuje kandydatów na stanowisko ds.administracyjnych
- Czynności administracyjno - biurowe związane z organizacją zajęć na terenie lodowiska.
- Prowadzenia spraw związanych z wynajmem lodowiska oraz współpracą z klubami
- i związkami sportowymi.
- Pozyskiwanie nowych użytkowników obiektu oraz reklamodawców.
- Sporządzanie pełnej dokumentacji dotyczącej wynajmu lodowiska oraz powierzchni reklamowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami wewnętrznymi.
- Prowadzenie korespondencji z najemcami, opracowywanie harmonogramów zajęć.
- Obsługa mediów społecznościowych oraz koordynacja strony dedykowanej lodowisku.
- Prowadzenie spraw związanych z organizacją imprez na terenie Oddziału Chwiałka.
- Tworzenie zapytań ofertowych w zakresie zamówień publicznych na potrzeby Oddziału Chwiałka.
- Prowadzenia spraw technicznych związanych ze stanem technicznym obiektu (księgi UDT, książki obiektów budowlanych).
1. Wykształcenie średnie + 3 letni staż pracy/wyższe.
2. Dwuletnie doświadczenie zawodowe.
3. Znajomość prawa zamówień publicznych od strony zamawiającego.
4. Znajomość pakietu MS Office.
1. Wysoki poziom kultury osobistej.
2. Komunikatywność.
3. Czynne prawa jazdy kategorii B.
4. Znajomośc procesów technologicznych związanych z funkcjoinowaniem lodowiska.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie poszukuje kandydatów na stanowisko DS. KADROWO - PŁACOWYCH
Prowadzenie obsługi płacowej w tym projektów finansowanych ze środków unijnych oraz dokumentacji w tym zakresie
- Naliczanie wynagrodzeń:
Obliczanie wynagrodzeń zasadniczych, premii, dodatków i innych składników wynagrodzenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulaminami firmy. Naliczanie dodatkowego wynagrodzenia rocznego, nagród jubileuszowych oraz świadczeń przysługujących pracownikom zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Sporządzanie list płac:
Przygotowywanie list płac, uwzględniających wszystkie składniki wynagrodzenia oraz potrącenia (np. podatki, składki ZUS, zajęcia komornicze, KZP, pożyczki mieszkaniowe).
Obsługa pracowniczych planów kapitałowych pracowników
- Rozliczanie podatków i składek ZUS:
Obliczanie i odprowadzanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. Sporządzanie corocznych deklaracji podatkowych PIT.
- Obsługa umów cywilnoprawnych:
Rozliczanie umów zleceń,
Rozliczanie umów na używanie samochodów prywatnych do celów służbowych
Obsługa dokumentacji w zakresie płac:
Gromadzenie, przechowywanie i aktualizacja dokumentacji dotyczącej płac pracowników, takiej jak zwolnienia lekarskie oraz dokumentacji niezbędnej w projektach unijnych z zakresu płac,
- Przygotowywanie raportów i sprawozdań:
Sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu płac dla potrzeb innych komórek organizacyjnych , sporządzanie zestawień niezbędnych do przygotowania wniosku o płatność,
- Kontakt z instytucjami zewnętrznymi:
Współpraca z ZUS, US i innymi instytucjami w zakresie spraw płacowych.
- Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych:
Aktualizacja danych w systemach kadrowo-płacowych, dbanie o poprawność i kompletność danych.
- Wydawanie zaświadczeń o zarobkach:
Sporządzanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia dla pracowników, ERP-7
- wykształcenie średnie (ogólne, ekonomiczne, administracyjne )
- 1 rok stażu pracy
- dobra umiejetnośc obsługi programów WORD, EXCEL,PŁATNIK
- znajomość oraz umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów Kodeksu Pracy
- doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych,
- wykształcenie wyższe zawodowe, wyższe magisterskie (administracja, ekonomia )
- doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych,
- wykształcenie wyższe zawodowe, wyższe magisterskie (administracja, ekonomia )
Biuro Obsługi Inwestorów poszukuje kandydatów na stanowisko ds. marketingu
- przygotowywanie publikacji m.in. promujących ofertę inwestycyjną Miasta
- prowadzenie strony www.poznan.pl/inwestycje
- prowadzenie social mediów Invest in Poznan
- kreowanie pozytywnego wizerunku pracodawców w Poznaniu
- opracowywanie materiałów promocyjnych
- współpraca z agencjami reklamowymi
- przygotowywanie komunikatów marketingowych
- przygotowywanie prezentacji multimedialnych
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w pracach na stanowiskach związanych z marketingiem i promocją
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość narzędzi social media
- umiejętność redagowania tekstów
- umiejętności tworzenia prezentacji multimedialnych
- umiejętność tworzenia materiałów graficznych
- wykształcenie wyższe: nauki ekonomiczne, nauki społeczne
- studia podyplomowe, kursy z zakresu: employer branding, social media
- doświadczenie w obszarze marketingu miejskiego
Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu poszukuje kandydatów na stanowisko Psycholog - Centrum Wspierania Rozwoju Dzieci i Młodzieży "Klub" w Poznaniu
- Przygotowanie, organizowanie i prowadzenie zajęć o charakterze socjoterapeutycznym dla dzieci i młodzieży w Centrum.
- Opracowanie wstępnych diagnoz i indywidualnych planów pracy z dzieckiem.
- Realizacja indywidualnych planów pracy z dzieckiem.
- Współpraca z pracownikiem socjalnym w zakresie poznania sytuacji oraz potrzeb dzieci i młodzieży.
- Stała współpraca z rodzicami/opiekunami dzieci i młodzieży uczęszczających na zajęcia, w szczególności porady psychologiczne, wsparcie w sytuacjach trudnych, pomoc w rozwiązywaniu problemów, w sytuacjach kryzysowych.
- Prowadzenie konsultacji i zajęć psychoedukacyjnych dla rodziców lub opiekunów.
- Przygotowywanie materiałów/komunikatów psychoedukacyjnych do zamieszczania na portalach społecznościowych lub na stronie internetowej.
- Współpraca ze szkołą dziecka oraz innymi instytucjami i organizacjami mogących pomóc w rozwiązywaniu problemów dziecka.
- Udzielanie pomocy dzieciom i młodzieży w kryzysach szkolnych, rodzinnych, rówieśniczych i osobistych.
- Wykształcenie wyższe na kierunku psychologia.
- Dobra znajomość obsługi programów Word i Excel.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Znajomość zasad funkcjonowania placówek wsparcia dziennego.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- Brak pozbawienia, zawieszenia bądź ograniczenia władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona.
- Kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego.
- Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- Niefigurowanie w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Komunikatywność i samodzielność.
- Umiejętności wykorzystania różnych form pracy z dziećmi i młodzieżą (np. arteterapia, bajkoterapia, taniec, sport itp.).
- Kwalifikacje dotyczące socjoterapii lub treningu umiejętności społecznych.
- Gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie poszukuje kandydatów na stanowisko DS. ZATWIERDZANIA I WPROWADZANIA DOKUMENTÓW DO SYSTEMU FINANSOWO-KSIĘGOWEGO ORAZ UZGADNIANIA KONT ANALITYCZNYCH
Zgodnie z wymaganiami dla stanowiska
- czynności wynikające z przyjętych w MOPR w Poznaniu procesów i podprocesów Systemu Zarządzania Jakością zgodnych z normą PN-EN ISO 9001:2015
-bieżące wprowadzanie i nanoszenie zmian nazwisk i numerów kont klientów i kontrahentów
-bieżące przygotowywanie i wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego,
-sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, merytorycznym
-nadawanie na dokumentach księgowych klasyfikacji budżetowej,
-dekretowanie dowodów księgowych,
-uzgadnianie i analizowanie kont syntetycznych i analitycznych w trakcie i po zakończeniu każdego miesiąca z kontrahentami i komórkami organizacyjnymi MOPR,
-sporządzanie w każdym miesiącu wydruków komputerowych kont syntetycznych i analitycznych,
-analizowanie należności i zobowiązań pod względem okresu zalegania,
-wystawianie rachunków i faktur,
-sporządzanie sprawozdań z dochodów i wydatków oraz sprawozdań finansowych
-prowadzenie ewidencji VAT i wystawianie faktur VAT,
- współuczestniczenie w prowadzeniu spraw finansowych Kasy Zapomogowo Pożyczkowej
-gotowość do wprowadzania nowych pracowników,
-udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
-wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną
- wykształcenie średnie na kierunku ogólnym lub ekonomicznym,
- 1 rok stażu pracy w księgowości
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
- umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- wiedza z zakresu Ustawy o pomocy społecznej,
- umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu Ustawy o rachunkowości,
- dobra umiejętność obsługi programu Word, Excel,
- wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
- umiejętność wykreowania zgodnej ze standardami instytucji atmosfery w zakresie obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- wysoki poziom zaangażowania
- wysokie poczucie odpowiedzialności,
- samodzielność i elastyczność w wykonaniu zadań
- etyka zawodowa
- komunikatywność
- wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na nowe rozwiązania,
- samodzielność i elastyczności w wykonywaniu powierzonych zadań,
- skrupulatność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole.
- wykształcenie wyższe zawodowe / magisterskie,
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Zakład Robót Drogowych poszukuje kandydatów na stanowisko Kierowca - operator maszyn specjalnych
1. Obsługa wytwórni mas bitumicznych (WMB) i palnika grzania asfaltu
2. Produkcja masy mineralno-asfaltowej i jej bieżąca kontrola
3. Kontrola i dbałość o należyty stan urządzeń czystość i porządek, serwis, konserwacje i naprawy bieżące
4. Zastępstwo w godzinach nocnych przy grzaniu asfaltu
5. Bieżąca współpraca z kierownikiem wytwórni
- Wykształcenie zasadnicze
- Prawo jazdy kat. B
- Uprawnienia do obsługi WMB (zespoły maszyn do produkcji mieszanek mineralno-asfaltowych, maszyny do rozkładania mieszanek mineralno-asfaltowych) lub wytwórni mieszanek betonowych
- 1 rok doświadczenia na wytwórni mas bitumicznych (WMB) lub wytwórni mieszanek betonowych
Mile widziane wykształcenie średnie
Dom Pomocy Społecznej poszukuje kandydatów na stanowisko opiekun/opiekunka
- wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem higieny mieszkańców,
- pomaganie mieszkańcom w czynnościach dnia codziennego, kąpieli oraz ubieraniu i rozbieraniu, zmianie bielizny osobistej i odzieży, higiena jamy ustnej, czesanie, obcinanie paznokci, pampersowanie, balsamowanie, ścielenie łóżka, wydawanie posiłków, karmienie, dokarmianie i dopajanie mieszkańców między posiłkami,
- wymiana pościeli i ręczników,
- porządkowanie szaf ubraniowych i stolików przyłóżkowych,
- pomoc mieszkańcowi w z zakresie aktywnego spędzania czasu wolnego (rozwijanie zainteresowań, udział w organizowanych wyjazdach, wycieczkach, udział w imprezach kulturalno - oświatowych)
- aktywizowanie mieszkańca do zwiększenia samodzielności życiowej
- wykształcenie średnie i staż pracy minimum 1 rok
- preferowane wykształcenie uprawniające do wykonywania zawodu opiekuna medycznego
- życzliwość, wysoki poziom zaangażowania, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność
Szkoła Podstawowa Nr 74 im. Mikołaja Kopernika poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Kadr
Zakres podstawowwych obowiązków dotyczy w szczególności:
- Ścisła współpraca z dyrekcją i administracją szkoły
- Prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły, w szczególności akt osobowych
- Przygotowywanie dokumentów kadrowych, w tym umów i nadzór nad ich obiegiem
- Przygotowywanie dokumentacji z tytułu umów zleceń i umów o dzieło
- Wydawanie na prośbę pracownika zaświadczeń dla instytucji państwowych
- Ewidencjonowanie obecności nauczycieli, pracowników obsługi; ewidencjonowanie zwolnień lekarskich i urlopów
- Przygotowanie planu urlopów i przedstawienie dyrektorowi do akceptacji
- Bieżąca kontrola aktualności badań okresowych; nadzór nad dopuszczeniem pracownikka dp pracy
- Ochrona danych osobowych pracowników zgodnie z odrębnymi przepisami
- Ukończone studia wyższe
- Niekaralność
- Dobra znajomość komputera, systemów Office i Exel
- Prawidłowa obsługa urządzeń peryferyjnych
- Dobra znajomość systemów oświatowych PABS i SIO
- Znajomość Biuletynu Informacji Publicznej
- Umiejętność składania sprawozdań dla GUS, PFRON i innych instytucji państwowych
- Znajomość różnic między Kodeksem Pracy, Kartą Nauczyciela i Prawem Oświatowym
- Znajomość zasad archiwizacji
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie poszukuje kandydatów na stanowisko KOORDYNATOR RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ
- udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;
- przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku;
- pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu;
- zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej;
- zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;
- udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej;
- przedstawianie sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej;
- współpraca z instytucjami i organizacjami zewnętrznymi w celu realizacji indywidualnych planów działania;
- wykształcenie zgodne z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2024 r. poz. 177)
- znajomość ustawy o wpieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
- rozeznanie w problematyce zastępczego rodzicielstwa
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej w zadaniowym systemie czasu pracy
- 2 lata stażu pracy w obszarze opiekuńczo - wychowawczym
Przedszkole Nr 160 "Biały Orzeł" poszukuje kandydatów na stanowisko pedagog specjalny
Praca z dzićmi z potrzebami specjalnymi
Pedagog specjalny, 0,23 etetu
Praca w godzinach dopołudniowych
Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta poszukuje kandydatów na stanowisko ds. obsługi sekretariatu
- Obsługa administracyjna Biura, w tym:
- przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji zgodnie z dekretacją dyrektora
- przygotowywanie i rozliczanie delegacji służbowych
- zabezpieczenie potrzeb Biura w zakresie wyposażenia w artykuły biurowe
- prowadzenie ewidencji nieobecności pracowników Biura
- Wsparcie pracy dyrekcji Biura, w tym:
- prowadzenie kalendarza
- organizacja spotkań
- nadzór nad przygotowywaniem materiałów dla dyrekcji na spotkania
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą sekretariatu
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej
- samodzielność
- bardzo dobra umiejętność współpracy
- wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office
- kursy, szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi sekretariatu, prawa pracy
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie poszukuje kandydatów na stanowisko DS.OBSŁUGI ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNEJ
Wykonywanie zadań z zakresu obsługi administracyjnej w ramach zespołu pracowników socjalnych,
a w szczególności:
- Pozyskiwanie danych z instytucji dla prowadzonych postępowań administracyjnych,
- Podejmowanie czynności administracyjnych w ramach spraw związanych z należnościami za świadczenia pomocy społecznej,
- Sporządzanie projektów pism do innych instytucji,
- Sporządzanie projektów decyzji administracyjnych dot. ustalania uprawnień do świadczeń zdrowotnych,
- Przygotowywanie umów dot. odpłatności za DPS,
- Przygotowywanie zestawień klientów wskazanych do udzielania wsparcia w ramach programów specjalnych,
- Zakładanie kart przedpłaconych dla klientów,
- Pozyskiwanie, opracowywanie i analizowanie danych sprawozdawczych,
- Prowadzenie spisów zawartości spraw oraz metryczek spraw,
- Wpinanie dokumentacji do akt sprawy,
- Archiwizowanie dokumentacji
- Udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
- Udział w spotkaniach organizowanych przez przełożonego.
- Wykształcenie średnie,
- Znajomość Ustawy o pomocy społecznej,
- Znajomość KPA,
- Dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
- Umiejętności dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom
w zmieniającym się otoczeniu,
- Wysoki poziom zaangażowania,
- Wysokie poczucie odpowiedzialności,
- Samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
- Etyka zawodowa,
- Komunikatywność,
- Wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
- Otwartość na nowe rozwiązania,
- Wykształcenie wyższe,
- 1 rok stażu pracy,
- Ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- Umiejętność obsługi programów Power Point,
- Umiejętność obsługi klienta (uprzejmość, rzeczowość),
- Asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Wydział Informatyki poszukuje kandydatów na stanowisko ds. utrzymania sprzętu i oprogramowania w CUWJO
- zapewnienie utrzymania sprawności technicznej i ciągłości funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania w Centrum Usług Wspólnych Jednostek Oświatowych (CUWJO), w tym między innymi instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, rozbudowa sprzętu komputerowego, instalacja i konfiguracja oprogramowania
- bieżąca pomoc użytkownikom systemu informatycznego w CUWJO w rozwiązywaniu problemów
- zapewnienie wsparcia dla UMP i miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie Infrastruktury informatycznej
- współpraca z wykonawcami systemów informatycznych w zakresie ustalania technicznych możliwości wdrażania zasobów informatycznych w poszczególnych miejskich jednostek organizacyjnych
- wykształcenie średnie o profilu informatycznym/technicznym lub wyższe
- 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim
- doświadczenie w zakresie konfiguracji sprzętu komputerowego oraz oprogramowania systemowego i aplikacyjnego
- znajomość budowy i konfiguracji sprzętu komputerowego
- podstawowa znajomość sieci komputerowych i urządzeń sieciowych
- wykształcenie wyższe o kierunkach: technicznych, ścisłych
- doświadczenie w zakresie pomocy technicznej użytkownikom końcowym sprzętu komputerowego - HelpDesk
Biuro Miejskiego Inżyniera Ruchu poszukuje kandydatów na stanowisko ds. kontroli i projektów organizacji ruchu
- prowadzenie spraw związanych z kontrolą i projektowaniem organizacji ruchu dla dróg publicznych w mieście, w tym:
- analizowanie organizacji i bezpieczeństwa ruchu drogowego
- kontrolowanie prawidłowości zastosowania znaków drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz sygnalizacji świetlnych
- opracowywanie projektów organizacji ruchu
- współpraca w zakresie organizacji i bezpieczeństwa ruchu z innymi organami zarządzającymi ruchem
- wykształcenie wyższe na kierunkach technicznych
- umiejętność interpretowania i stosowania przepisów prawa, w tym prawa o ruchu drogowym
- umiejętność czytania dokumentacji projektowej i map
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność współpracy
- prawo jazdy kat. B
- wykształcenie wyższe kierunkowe - drogownictwo, transport
- znajomość oprogramowania CAD, GIS
- studia podyplomowe, szkolenia z zakresu inżynierii / organizacji ruchu
- doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z inżynierią ruchu
Zespół Ogrodów Jordanowskich w Poznaniu (Ogród Jordanowski nr 1, Ogród Jordanowski nr 2) poszukuje kandydatów na stanowisko Nauczyciel języka hiszpańskiego
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka hiszpańskiego. Zajęcia będą odbywały się w ZOJ OJ2 przy ul. Przybyszewskiego 30a. Zajęcia odbywają sie od poniedziałku do piatku w godz. 16.00 - 19.00
Nauczyciel z przygotowaniem pedagigicznym oraz studiami kierunkowymi Magisterskimi.
Nauczyciel z przygotowaniem pedagigicznym oraz studiami kierunkowymi Magisterskimi.
Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ poszukuje kandydatów na stanowisko konserwator
1. Utrzymanie instalacji elektrycznej budynków Zarządu w dobrym stanie technicznym, w tym sprawdzanie połączeń, sprzętu, zabezpieczeń, uziemień i oporności izolacji przewodów zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz wykonywanie pomiarów diagnostycznych
2. Utrzymanie ładu, porządku i czystości w budynkach Zarządu i na terenie przyległym:
1) utrzymanie ładu, porządku i czystości w budynkach Zarządu i terenie przyległym
2) odśnieżanie i zabezpieczanie dojść do budynków oraz parkingu w okresie zimowym
3) wykonywanie prac z zakresu pielęgnacji zieleni na terenie przyległym do budynków
4) zgłaszanie przełożonym wszelkich usterek i nieprawidłowości związanych z utrzymaniem porządku, a także sprawnością wyposażenia, urządzeń i instalacji w budynkach oraz zabezpieczeniem przed kradzieżą i pożarem
3. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami w tym obsługiwanie urządzenia niszcząco-prasującego oraz wywożenie ścinków papieru do skupu makulatury
4. Utrzymanie w ciągłej sprawnosci technicznej pomieszczeń i ich wyposażenia, a także urzadzen i instalacji budynków Zarządu:
1) zapewnienie prawidłowej, bieżącej eksploatacji wszelkich instalacji, systemów i urządzeń, a także drzwi przesuwnych, stolarki i wyposażenia meblowego w budynkach
2) analizowanie przyczyn awarii i ustalanie działań w celu uniknięcia awarii w przyszłości
3) przeciwdziałanie awariom i usuwanie ich skutków
4) obsługiwanie i konserwowanie urządzeń oraz instalacji w budynkach, a także pilnowanie ich prawidłowej eksploatacji przez pracowników
5) dokonywanie okresowej kontroli urządzeń i instalacji w budynkach, w szczególności elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych centralnego ogrzewania
6) wykonywanie drobnych napraw sprzętu, urządzeń i podstawowego wyposażenia biurowego
7) wykonywanie prostych prac stolarskich, malarskich, murarskich i innych prac ogólnobudowlanych
8) usuwanie zauważonych lub zgłoszonych usterek urządzeń i instalacji w budynkach
9) analizowanie przyczyn usterek i rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania nadzorowanych instalacji, urządzeń i systemów
- wykształcenie zasadnicze zawodowe lub średnie o profilu elektrycznym
- staż pracy - 1 rok przy wykształceniu średnim lub 2 lata przy wykształceniu zawodowym, w tym 1 rok na podobnym stanowisku
- uprawnienia SEP Gl do 1kV - eksploatacja, pełen zakres - eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym [eid]
- obywatelstwo polskie
- wykształcenie średnie lub wyższe kierunek lub specjalizacja elektryczno-energetyczna , elektrotechniczna i pokrewne
- ukończone specjalistyczne kursy lub szkolenia z zakresu gospodarki odpadami
- roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w administracji publicznej lub podmiotach realizujących zadania publiczne
- wiedza z zakresu utrzymania i technicznej obsługi budynku
- znajomość przepisów prawa związanych z powierzonymi zadaniami
- umiejętność pracy w zespole i współpracy z ludźmi
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
Zespół Ogrodów Jordanowskich w Poznaniu (Ogród Jordanowski nr 1, Ogród Jordanowski nr 2) poszukuje kandydatów na stanowisko Nauczyciel tańca - hip-hop, taniec towarzyski.
Zatrudnimy nauczyciela tańca na 3/30 etatu z przygotowaniem pedagogicznym oraz studiami magierskimi kierunkowymi - AWF
Miejsce prowadzenia zajęc ZOJ OJ1 ul. Solna 2 Poznań
Zajęcia pozalekcyjne prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach 16.00- 19.00
Zespół Ogrodów Jordanowskich w Poznaniu (Ogród Jordanowski nr 1, Ogród Jordanowski nr 2) poszukuje kandydatów na stanowisko Nauczyciel wychowawca.
Zatrudnimy nauczyciela wychowacę na 25/30 etau. Lokalizacja ZOJ OJ1 ul. Solna 2 Poznań. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 14.00 - 19.00
Studia kierunkowe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym - najlepiej AWF
Praca z dziećmi w wieku od 7 do 16 lat. Prowadzenie zespołu nauczycieli oraz koordynowanie działań jednostki. Wymagane umiejętności organizacyjne w zakresie organizacji wydarzeń sportowych, eventów i festynów
Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista ds. księgowości
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek obsługiwanych przez CUW.
- Zatwierdzanie dokumentów finansowo-księgowych w systemie eDok pod względem formalno-rachunkowym.
- Rozliczanie podatku VAT.
- Wystawianie faktur VAT sprzedaży, not księgowych, not odsetkowych.
- Terminowe sporządzanie rejestrów oraz deklaracji VAT.
- Przygotowywanie dyspozycji przekazania dochodów jednostek oraz podatku VAT na konto Urzędu Miasta w Poznaniu.
- Kontrolowanie prawidłowego opisu merytorycznego faktur oraz klasyfikacji budżetowej.
- Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych jednostek obsługiwanych przez CUW.
- Monitorowanie terminowości regulowania należności, egzekwowanie należności przeterminowanych, przygotowanie i wysyłanie upomnień oraz naliczanie odsetek za zwłokę.
- Dokonywanie miesięcznych uzgodnień kont analitycznych i syntetycznych oraz pozabilansowych.
- Samodzielne sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań budżetowych.
- Samodzielne sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.
- Dokonywanie miesięcznych uzgodnień wykonania umów i zaangażowania w PROGMAN Finanse i Rozrachunki.
- Monitorowanie i uzgadnianie sald na kontach rozrachunkowych w zakresie zobowiązań oraz należności, wystawianie potwierdzenia sald.
- Obsługa płatności w systemie bankowości elektronicznej.
- Współudział w opracowaniu projektów planów finansowych CUW i jednostek obsługiwanych i sporządzanie propozycji ich korekt z udziałem Dyrektorów jednostek obsługiwanych.
- Sporządzanie miesięcznej informacji o wykonaniu budżetu i przesyłanie do wiadomości jednostkom.
- Przygotowanie zapotrzebowania na środki budżetowe składane przez Dyrektorów jednostek obsługiwanych przez CUW.
- Wykształcenie min. średnie ogólne lub ekonomiczne.
- Staż pracy min. 3 lata przy wykształceniu średnim; min. 2 lata przy wykształceniu wyższym.
- Doświadczenie zawodowe min. 1 rok w księgowości budżetowej.
- Znajomość zagadnień rachunkowości.
- Znajomość MS Office.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- Mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku rachunkowość.
- Mile widziane doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Znajomość klasyfikacji budżetowej.
- Znajomość programu Progman.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie poszukuje kandydatów na stanowisko PSYCHOLOG
- diagnozowanie sytuacji życiowej i psychologicznej, ustalanie i realizacja celów współpracy
- poradnictwo, motywowanie, interwencja w kryzysie, psychoedukacja, psychoterapia
- prowadzenie dokumentacji pracy z rodziną/klientem
- współpraca z innymi specjalistami, w zakresie wsparcia metodycznego dla pracowników socjalnych, planowania i realizowania działań pomocowych dla klienta, dzielenie się swoją wiedzą / umiejętnościami
- wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
- wysoki poziom umiejętności społecznych, w szczególności: komunikacji, asertywnego zachowania, nastawienia na współpracę
- szkoła psychoterapeutyczna, studia podyplomowe kierunkowe
- szkolenia z zakresu uzależnień i współuzależnienia, metod pracy grupowej
- szkolenia z zakresu psychologicznej pracy z jednostką i systemem rodzinnym
- doświadczenie w pracy indywidualnej z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym