Osiedle Żegrze… warte Poznania

Oferty pracy Urzędu Miasta

Oferty pracy :: Biuletyn Informacji Publicznej

Oferty pracy w Urzędzie Miasta Poznania


Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie poszukuje kandydatów na stanowisko PRACOWNIK SOCJALNY

Zakres podstawowych czynności - Analizowanie i ocenianie zjawisk powodujących zapotrzebowanie klientów na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie ich do uzyskania tych świadczeń - Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy osobom będącym w trudnej sytuacji życiowej i ich najbliższemu otoczeniu - Wywoływanie korzystnych zmian poprzez optymalne wykorzystanie zasobów klienta - Podejmowanie interwencji w razie zaistnienia zdarzeń losowych, sytuacji kryzysowych, klęsk żywiołowych i ekologicznych oraz w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia osób zależnych - Współdziałanie z organizacjami, instytucjami i specjalistami w zakresie rozwiązywania istniejących problemów jednostek - Prowadzenie dokumentacji rozpatrywanych środowisk i wprowadzanie danych do programu komputerowego -. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie w zawodzie pracownika socjalnego zgodne z wymogami prawnymi do wykonywania zawodu pracownika socjalnego zgodnie z art. 116 ustawy o pomocy społecznej - dobra znajomość ustawy o pomocy społecznej i KPA - umiejętność planowania i organizowania pracy własnej - wysoki poziom umiejętności społecznych, w szczególności: komunikacji, asertywnego zachowania, nastawienia na współpracę -. - Wymagania pożądane - doświadczenie w pracy w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej -. - Oferty należy składać do 2024-05-16

Dodano: April 25, 2024, 10:00 pm

Centrum Doradztwa Zawodowego dla Młodzieży poszukuje kandydatów na stanowisko Rekrutacja na stanowisko: Informatyk ds. projektów graficznych i mediów społecznościowych

Zakres podstawowych czynności: Obowiązki na stanowisku pracy:           - kreowanie wizerunku CDZdM, realizacja projektów graficznych, wsparcie w obsłudze mediów społecznościowych CDZdM, zarządzanie aplikacjami związanymi z mediami społecznościowymi, dbałość o wizualną formę tekstów.. - Wymagania obowiązkowe: Od kandydatów oczekujemy:    - wykształcenia z zakresu informatyki, w tym z projektowania graficznego, umiejętności obsługi programów graficznych, umiejętności obsługi systemów CMS, umiejętności obsługi programów graficznych oraz aplikacji do składu i łamania tekstu związane z przygotowaniem publikacji do druku, znajomości i obsługi mediów społecznościowych, wiedzy z zakresu zarządzania infrastrukturą IT, wiedzy na temat trendów reklamy IT, znajomości aktualnych przepisów prawnych, w tym przepisów RODO,. - Wymagania pożądane: wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych, umiejętności pracy w zespole, dobrej organizacji pracy własnej, odpowiedzialności, rzetelności i staranności, umiejętności podejmowania szybkich i trafnych decyzji, gotowości do podejmowania nowych wyzwań.. - Oferty należy składać do 2024-05-10

Dodano: April 25, 2024, 10:00 pm

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie poszukuje kandydatów na stanowisko PRACOWNIK SOCJALNY DS.PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY

Zakres podstawowych czynności - przygotowywanie dokumentacji ustanawiającej grupę diagnostyczno - pomocową - sporządzanie protokołu uzgodnień w zakresie przekazania formularza "Niebieska Karta" - przygotowywanie decyzji o ustanowieniu grupy diagnostyczno - pomocowej - przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zmian składu grupy diagnostyczno - pomocowej - przygotowywanie kopii dokumentacji dla członków grup diagnostyczno - pomocowej/sądów/prokuratury/innych instytucji - protokołowanie podczas posiedzeń grup diagnostyczno - pomocowych - współpraca z członkami grup diagnostyczno - pomocowych w zakresie konsultowania prawidłowości i terminowości prowadzenia dokumentacji w ramach wykonywania działań w obszarze przeciwdziałania przemocy - koordynowanie działań z zakresu pracy socjalnej oraz udzielanie poradnictwa specjalistycznego/konsultacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym w zakresie przeciwdziałania przemocy - sporządzanie notatek służbowych - pozyskiwanie, opracowywanie i analizowanie danych sprawozdawczych - prowadzenie rejestrów spraw - archiwizowanie dokumentacji zgromadzonej w prowadzonych sprawach - rozdzielanie zadań pomiędzy członków grupy diagnostyczno - pomocowej - przekazywanie bezpośrednim przełożonym pracowników MOPR uczestniczącym w grupach diagnostyczno - pomocowych informacji o niewykonaniu, należytym wykonaniu bądź odmowie wykonania powierzonych im przez pracownika socjalnego ds. przeciwdziałania przemocy zadań - dbanie o dokumentowanie podejmowania każdej czynności w obszarze przeciwdziałania przemocy - wprowadzanie danych do systemu informatycznego - organizowanie posiedzeń grup diagnostyczno - pomocowych oraz prowadzenie dokumentacji z ich pracy -. - Wymagania obowiązkowe: Wykształcenie w zawodzie pracownika socjalnego zgodnie z wymogami prawnymi do wykonywania zawodu pracownika socjalnego zgodnie z art. 116 ustawy o pomocy społecznej - Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej - Wysoki poziom umiejętności społecznych, w szczególności: komunikacji, asertywnego zachowania, nastawienia na współpracę. -. - Wymagania pożądane - łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych - umiejętność koordynowania pracy zespołowej - odporność na stres, odpowiedzialność, asertywność, rzetelność, systematyczność i otwartość -. - Oferty należy składać do 2024-05-16

Dodano: April 25, 2024, 10:00 pm

Prezydent Miasta Poznania poszukuje kandydatów na stanowisko dyrektor Ogrodu Zoologicznego

Zakres podstawowych czynności: zarządzanie Ogrodem Zoologicznym w Poznaniu kreowanie strategii rozwoju Ogrodu tworzenie Master Planu, planu kolekcji, polityki dobrostanowej, planów inwestycyjnych współpraca z instytucjami naukowo-badawczymi oraz ochrony zwierząt i organizacjami pozarządowymi współpraca z organizacjami zrzeszającymi ogrody zoologiczne m.in. World Association of Zoos and Aquariums, (WAZA), European Association of Zoos and Aquaria (EAZA). - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe minimum pięcioletni staż na stanowisku kierowniczym co najmniej trzyletnie doświadczenie w obszarze ochrony lub hodowli lub zarządzania populacjami zwierząt znajomość regulacji prawnych dotyczących ochrony przyrody, w szczególności ochrony zwierząt znajomość regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem jednostki budżetowej ogród zoologiczny, w tym m.in.: związanych z samorządem gminnym, finansami publicznymi, zamówieniami publicznymi, prawem pracy, procesem inwestycyjnym wysoki poziom umiejętności zarządczych znajomość problematyki zarządzania projektami i pozyskiwania środków zewnętrznych, w tym, z programów Unii Europejskiej. - Wymagania pożądane: wykształcenie magisterskie lub studia podyplomowe o profilu przyrodniczym doświadczenie na stanowisku kierowniczym w ogrodzie zoologicznym doświadczenie w edukacji przyrodniczej znajomość strategii Światowej Organizacji Ogrodów Zoologicznych, znajomość programów hodowli i reintrodukcji najrzadszych gatunków zwierząt prowadzonych w ramach EAZA dobra znajomość języka angielskiego. - Oferty należy składać do 2024-05-23

Dodano: April 24, 2024, 10:00 pm

Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu poszukuje kandydatów na stanowisko Instruktor ds. kulturalno-oświatowych i terapii muzycznej - Zespół Dziennych Domów Pomocy w Poznaniu

Zakres podstawowych czynności: Prowadzenie zajęć muzycznych z podopiecznymi Filii Nr 3 "Klub Promień", a w szczególności: -  przygotowywanie i prowadzenie chóru i solistów, -  prowadzenie zajęć warsztatowo-muzycznych, -  organizowanie występów zespołu, -  prowadzenie zajęć wspólnego śpiewania. Rozpoznawanie i zaspokajanie potrzeb kulturalnych uczestników oraz pomoc w organizacji czasu wolnego, w tym prowadzenie pogadanek i prelekcji, prezentacje multimedialne. Organizacja oraz animacja czasu wolnego podopiecznych podczas pobytu w placówce. Opracowywanie okresowych planów pracy wspólnie z pozostałym personelem i prowadzenie sprawozdawczości z ich wykonania. Prowadzenie stosownej dokumentacji z realizacji zajęć.. - Wymagania obowiązkowe: Wykształcenie średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku. Znajomość systemu Windows oraz pakietu Office. Komunikatywność, wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego. Samodzielność i elastyczność w wykonywaniu powierzonych zadań. Skrupulatność. Umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.. - Wymagania pożądane: Wykształcenie wyższe na kierunku: muzyka, kulturoznawstwo, pedagogika, nauki społeczne, humanistyczne itp. Mile widziane doświadczenie w pracy z osobami starszymi i niepełnosprawnymi.. - Oferty należy składać do 2024-05-09

Dodano: April 24, 2024, 10:00 pm

Miejska Pracownia Urbanistyczna w Poznaniu poszukuje kandydatów na stanowisko ds. obsługi geoinformatycznej

Zakres podstawowych czynności: 1) pozyskiwanie, przetwarzanie, monitorowanie i analiza danych przestrzennych, - 2) administrowanie repozytorium danych przestrzennych, w tym rejestru mpzp, - 3) prowadzenie zbioru APP i digitalizacja aktów prawa miejscowego, - 4) wdrażanie narzędzi informatycznych i geoinformatycznych usprawniających pracę  oraz funkcjonowanie Pracowni, - 5) sprawowanie obsługi geoinformatycznej Pracowni, - 6) współpraca przy opracowywaniu planu ogólnego gminy. -. - Wymagania obowiązkowe: 1) wykształcenie wyższe na kierunku geoinformacja, geoinformatyka, planowanie przestrzenne, geografia, geodezja, informatyka lub im pokrewne, - 2) umiejętność obsługi systemów informacji geograficznej, sporządzania analiz przestrzennych, zarządzania danymi, - 3) wiedza z zakresu obsługi i tworzenia systemów informacji geograficznej, - 4) umiejętność obsługi pakietu MS Office, - 5) znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym, - 6) komunikatywność, - 7) kreatywność, - 8) umiejętność adaptacji i radzenia sobie w sytuacjach stresowych, - 9) obywatelstwo polskie. -. - Wymagania pożądane: 1) umiejętność analitycznego myślenia, - 2) wykształcenie wyższe na kierunku architektura, urbanistyka, - 3) wykształcenie podyplomowe z zakresu planowania przestrzennego, geoinformatyki lub geoinformacji, - 4) ogólna wiedza z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, - 5) doświadczenie zawodowe w zakresie planowania przestrzennego, geoinformatyki, geoinformacji (staż, praktyka, zatrudnienie), - 6) znajomość języków programowania np. Python, SQL, - 7) znajomość języka angielskiego - na poziomie średniozaawansowanym w mowie i piśmie, - 8) umiejętność tworzenia i administracji baz danych, - 9) umiejętność obsługi programów graficznych, - 10) ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania administracji centralnej i samorządu terytorialnego. -. - Oferty należy składać do 2024-05-06

Dodano: April 23, 2024, 10:00 pm

Miejska Pracownia Urbanistyczna w Poznaniu poszukuje kandydatów na stanowisko ds. administracyjnych

Zakres podstawowych czynności: 1) prowadzenie spraw organizacyjno-administracyjnych Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Poznaniu, - 2) prowadzenie sprawozdawczości, przygotowywanie planów pracy, - 3) przygotowywanie projektów aktów prawnych, - 4) przygotowywanie regulaminów, instrukcji, procedur i innych dokumentów wewnętrznych, - 5) przygotowywanie odpowiedzi na pisma, zapytania, interpelacje itd., - 6) rejestracja pism przychodzących i wychodzących w systemie elektronicznym, - 7) przeprowadzanie analizy ryzyka typu BI (bezpieczeństwo informacji) w dedykowanym narzędziu informatycznym, - 8) wsparcie działań związanych z zapewnieniem funkcjonowania kontroli zarządczej oraz bezpieczeństwa informacji i cyberbezpieczeństwa. -. - Wymagania obowiązkowe: 1) wykształcenie wyższe o kierunku prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia lub średnie w przypadku studenta 5-go roku prawa, - 2) znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym zrozumienie dokumentacji oraz prowadzenie korespondencji związanej z wykonywanymi zadaniami, - 3) umiejętność obsługi pakietu MS Office, - 4) umiejętność redagowania pism, - 5) znajomość przepisów prawnych z zakresu administracji oraz ochrony danych osobowych, - 6) wiedza z zakresu bezpieczeństwa informacji oraz cyberbezpieczeństwa, - 7) kreatywność, - 8) umiejętność adaptacji i radzenia sobie w sytuacjach stresowych, - 9) obywatelstwo polskie. -. - Wymagania pożądane: 1) doświadczenie zawodowe, w zakresie prawa, administracji, zarządzania (praca, staż, praktyki), - 2) studia podyplomowe, kursy, uprawnienia z zakresu zarządzania cyberbezpieczeństwem, zarządzania ryzykiem w zakresie cyberbezpieczeństwa, ochrony danych osobowych, audytu wewnętrznego i kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych, - 3) umiejętność dokonywania analizy prawnej, - 4) wiedza z zakresu funkcjonowania administracji centralnej i samorządu terytorialnego, - 5) ogólna wiedza z zakresu planowania przestrzennego, - 6) wysoki poziom kultury osobistej, komunikatywność, - 7) umiejętność analitycznego myślenia, - 8) dyspozycyjność, - 9) umiejętność rozwiązywania problemów. -. - Oferty należy składać do 2024-05-06

Dodano: April 23, 2024, 10:00 pm

Zakład Robót Drogowych poszukuje kandydatów na stanowisko Majster

Zakres podstawowych czynności: Organizacja i nadzór robót drogowych na ulicach miasta Poznania i okolic Sporządzanie kosztorysów i harmonogramów robót Przygotowywanie dokumentów odbioru wykonanych robót Rozliczanie materiałowe robót. - Wymagania obowiązkowe: Wykształcenie średnie techniczne budowlane, mile widziane drogowe Prawo jazdy kat. B 3-letnie doświadczenie przy kierowaniu robotami drogowymi Znajomość programów kosztorysowych (np. NORMA) Znajomość przepisów prawa budowlanego, ustawy o drogach publicznych i prawa o ruchu drogowym Znajomość pakietu Ms Office (Word, Excel). - Wymagania pożądane: Mile widziane uprawnienia do kierowania robotami drogowymi, znajomość programów CAD i obsługa niwelatora -. - Oferty należy składać do 2024-05-09

Dodano: April 21, 2024, 10:00 pm

Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta poszukuje kandydatów na stanowisko ds. rozliczeń budżetowych

Zakres podstawowych czynności: opracowanie projektów aktów prawnych, regulaminów, umów związanych z udzielaniem dotacji  na wykonanie systemów deszczowych do zatrzymania i wykorzystywania opadów udział w działaniach promocyjnych, informacyjnych związanych z udzielaniem dotacji na wykonanie systemów deszczowych do zatrzymania i wykorzystywania opadów przeprowadzenie procedury naboru wniosków o udzielenie dotacji i ich rozliczenie prowadzenie ewidencji złożonych wniosków o dotację na wykonanie systemów deszczowych do zatrzymania i wykorzystywania opadów organizowanie, prowadzenie lub udział w wizjach lokalnych w terenie dotyczących udzielonych dotacji celowych, weryfikacja dokumentacji i sporządzenie protokołów sporządzanie sprawozdań w zakresie udzielonych dotacji prowadzenie spraw w zakresie obsługi finansowej udzielonych dotacji, w tym postępowań administracyjnych. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe doświadczenie w jednostkach administracji publicznej znajomość przepisów związanych z finansami publicznymi bardzo dobra organizacja pracy własnej umiejętność współpracy w zespole bardzo dobra umiejętność obsługi komputera - Pakiet Office wysoki poziom umiejętności społecznych. - Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe na kierunkach ekonomicznych, administracja, ochrona środowiska doświadczenie zawodowe w zakresie finansów publicznych lub obsługi dotacji studia podyplomowe/kursy/szkolenia z zakresu finansów i rachunkowości ogólna znajomość zagadnień związanych z ochroną środowiska. - Oferty należy składać do 2024-05-19

Dodano: April 21, 2024, 10:00 pm

Zakład Robót Drogowych poszukuje kandydatów na stanowisko ds. zamówień publicznych i administracyjnych

Zakres podstawowych czynności: tworzenie i aktualizacja planu zamówień publicznych zgodnie z ustawa Prawo Zamówień Publicznych przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych do 30 tys. € dokumentowanie prowadzonych postępowań, w szczególności: prowadzenie korespondencji, współudział w sporządzaniu umów, sporządzanie protokołów z postępowań o udzielanie zamówień publicznych obsługa platform do procedowania zamówień  zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych oraz aktami wewnętrznymi opiniowanie i rejestrowanie wniosków inicjujących postępowań bez stosowania prawa zamówień publicznych zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi udział w pracach komisji przetargowych prowadzenie rejestrów umów do udzielonych zamówień, zleceń kontrola dokumentów finansowo-księgowych pod względem zamówień publicznych współpraca z komórkami wnioskującymi w zakresie przygotowania postępowania o zamówienie publiczne prowadzenie wymaganej dokumentacji oraz sprawozdawczości z udzielonych zamówień obsługa eksploatacyjna obiektów Zakładu, sporządzanie i składanie związanych z tą obsługą deklaracji podatkowych i sprawozdań, rozliczanie kosztów eksploatacyjnych, kosztów usług, sporządzanie obciążeń finansowych do Porozumienia z ZDM, sporządzanie umów na dostawę towarów i usług, zaopatrzenie działów Zakładu w materiały do pracy, materiały biurowe, środki ochrony osobistej i inne w ramach BHP, prowadzenie gospodarki materiałowej i odzieżowej. - Wymagania obowiązkowe: 1)      Wykształcenie: średnie - 2)      Znajomość Prawa Zamówień Publicznych - 3)      Dobra obsługa komputera w zakresie MS Office - 4)      Prawo jazdy kat. B - 5)      Posiadanie obywatelstwa polskiego - 6)      Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - 7)      Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. -. - Wymagania pożądane: 1)      6- miesięczne doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych - 2)      Umiejętność pracy w zespole - 3)      Umiejętności negocjacyjne -. - Oferty należy składać do 2024-05-07

Dodano: April 21, 2024, 10:00 pm
Osiedle Żegrze na Facebook'u - polub nas i bądź na bieżąco:





©2011-2016 Rada Osiedla Żegrze
Poznań

jQ style by Devoluxs
Edit by Łukasz Kapustka