Osiedle Żegrze… warte Poznania

Oferty pracy Urzędu Miasta

Oferty pracy :: Biuletyn Informacji Publicznej

Oferty pracy w Urzędzie Miasta Poznania


Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji poszukuje kandydatów na stanowisko ds.organizacji imprez

Zakres podstawowych czynności: 1. Kontrola organizacji i przebiegu imprez, akcji promocyjnych organizowanych na terenie Oddziału Malta; - 2. Nadzór nad obiektami rekreacyjnymi: Bula Park, Lodowisko Malta; - 3. Pozyskiwanie nowych klientów poprzez tworzenie ofert i ich dystrybucję; - 4. Projektowanie scenariuszy imprez o charakterze estradowym, rekreacyjnym i sportowym; - 5. Przygotowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującą procedurą w POSiR w zakresie zadań stanowiska pracy- np. umów zleceń; - 6. Obsługa projektora multimedialnego, sprzętu nagłośnieniowego, audio-video itp.; - 7. Wynajem sal konferencyjnych znajdujących się w obsłudze Oddziału. -. - Wymagania obowiązkowe: 1.Wykształcenie średnie; - 2. Komunikatywna znajomość języka angielskiego; - 4. Znajmomość pakiety  MS Office; - 5. Umiejętność prowadzenia negocjacji; - 6. Roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. -. - Wymagania pożądane: 1.Sumienność; - 2.Komunikatywność; - 3.Dyspozycyjność. -. - Oferty należy składać do 2024-10-25

Dodano: October 9, 2024, 10:00 pm

Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista ds. zaopatrzenia i konserwacji - Zespół Dziennych Domów Pomocy w Poznaniu

Zakres podstawowych czynności: Wykonywanie drobnych napraw oraz prac konserwacyjnych sprzętu będącego  na wyposażeniu Filii Zespołu. Zaopatrzenie i zakupy wg zleceń dyrektora, kierowników Filii i specjalisty ds. organizacji dla Filii Zespołu. Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przechowywaniem oraz właściwe i oszczędne używanie powierzonego sprzętu i środków potrzebnych do utrzymania czystości. Dbanie o powierzony pojazd, utrzymywanie go w należytym porządku i w stałej gotowości technicznej, pilnowanie terminów przeglądów technicznych. Przestrzeganie przepisów dotyczących norm przebiegu zużycia paliwa oraz przepisów o ruchu drogowym. Właściwe i codzienne wypełnianie kart drogowych i przekazywanie ich osobie rozliczającej. Dostarczanie poczty do Urzędu Miasta, CUW i innych instytucji. Pomoc  w organizowaniu imprez okolicznościowych (m.in. przygotowanie ogrodu, instalowanie nagłośnienia, ustawianie mebli ogrodowych). Dbanie o czystość i porządek następujących pomieszczeń: kotłowni i pomieszczeń gospodarczych, schodów zewnętrznych. Dbanie o czystość zewnętrzną ogrodu, zamiatanie terenu wokół posesji, regularne czyszczenie kratek ściekowych oraz zamiatanie chodników. Pomoc w myciu naczyń po posiłkach i ich wyparzanie.. - Wymagania obowiązkowe: Wykształcenie średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku. Prawo jazdy kat. B. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.. - Wymagania pożądane: Wykształcenie wyższe. Specjalistyczne kursy.. - Oferty należy składać do 2024-10-24

Dodano: October 9, 2024, 10:00 pm

Wydział Informatyki poszukuje kandydatów na stanowisko ds. analiz i wdrożeń

Zakres podstawowych czynności: ustalanie potrzeb użytkowników w zakresie rozwiązań informatycznych w jednostkach organizacyjnych Urzędu i Miasta współpraca z wykonawcami systemów informatycznych w ramach analizy funkcjonalnej dla jednostek organizacyjnych Urzędu i Miasta modelowanie i optymalizacja istniejących procesów informacyjnych weryfikacja prowadzonej przez wykonawców dokumentacji realizowanych prac monitorowanie harmonogramu prac wdrożeniowych udział w testowaniu prototypu wdrażanego oprogramowania i opracowywaniu listy jego modyfikacji samodzielna realizacja projektów informatycznych we współpracy z wewnętrznym działem programistów nadzór nad wdrożonymi w Urzędzie i miejskich jednostkach organizacyjnych systemami informatycznymi wspomagającymi zarządzanie Miastem. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe doświadczenie w zakresie wdrażania i/lub projektowania systemów informatycznych znajomość metodyk projektowania systemów informatycznych umiejętność prowadzenia analizy funkcjonalnej znajomość języka SQL umiejętność pracy w zespole, komunikatywność umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy samodzielność. - Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe - informatyka lub inne kierunki techniczne/ścisłe doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń o profilu informatycznym znajomość zwinnych metodyk prowadzenia projektów znajomość systemów do zarządzania projektami znajomość notacji BPMN. - Oferty należy składać do 2024-11-05

Dodano: October 8, 2024, 10:00 pm

Zarząd Dróg Miejskich poszukuje kandydatów na stanowisko ds. pielęgnacji zieleni

Zakres podstawowych czynności: prowadzenie korespondencji w sprawie zieleni z mieszkańcami, firmami zlecanie prac interwencyjnych w terenie w zależności od potrzeb i stanu roślinności, ich odbiór, opis faktury ocena stanu zdrowotnego drzew pod kątem ewentualnej wycinki lub zabiegów pielęgnacyjnych opiniowanie dokumentacji projektowej pod kątem zapewnienia dobrostanu drzew zlokalizowanych w pobliżu inwestycji. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe: ogrodnictwo, architektura krajobrazu, leśnictwo prawo pracy kat. B obsługa pakietu MS Office umiejętność pracy w zespole. - Wymagania pożądane: studia podyplomowe z zakresu kształtowania przestrzeni, kurs inspektora nadzoru zieleni doświadczenie zawodowe m.in. przeprowadzanie inwentaryzacji, nadzór nad pracami ogrodniczymi doświadczenie w kosztorysowaniu prac ogrodniczych doświadczenie w projektowaniu zieleni na terenach publicznych. - Oferty należy składać do 2024-10-21

Dodano: October 8, 2024, 10:00 pm

Zarząd Transportu Miejskiego poszukuje kandydatów na stanowisko ds. zamówień publicznych

Zakres podstawowych czynności: Przygotowywanie planu zamówień oraz planu postępowań i ich realizacja, w tym monitorowanie wykonania poszczególnych pozycji planów zgodnie z założonymi terminami. Kwalifikowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego do trybu określonego przepisami ustawy prawo zamówień publicznych. Przygotowywanie (we współpracy z komórkami merytorycznymi) zgodnej z obowiązującymi przepisami dokumentacji dotyczącej udzielania zamówienia publicznego, w tym specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami oraz projektów umów - monitorowanie standaryzacji zapisów umów. Prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do cyt. ustawy oraz wewnętrznymi regulacjami. Realizacja obowiązków informacyjnych i sprawozdawczych. Prowadzenie ewidencji realizowanych i udzielonych zamówień publicznych w ZTM. Zamieszczanie wszelkich informacji dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na stronach internetowych (w tym na stronie internetowej prowadzonego postępowania).. - Wymagania obowiązkowe: Wykształcenie średnie. Minimum dwa lata doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z udzielaniem zamówień publicznych po stronie Zamawiającego. Praktyczna znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych (oraz aktów  wykonawczych do cyt. ustawy). Biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office. Skrupulatność i dobra organizacja pracy. Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.. - Wymagania pożądane: Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki studiów: prawo, administracja, zarządzanie lub pokrewne). Studia podyplomowe lub kursy i szkolenia z zakresu zamówień publicznych. Znajomość przepisów z obszaru finansów publicznych. Doświadczenie w pracy w jednostkach sektora publicznego. Doświadczenie w pracy biurowej, w tym w zakresie obsługi zamówień.. - Oferty należy składać do 2024-10-25

Dodano: October 8, 2024, 10:00 pm

Zarząd Zieleni Miejskiej poszukuje kandydatów na stanowisko ds.projektowania i inwestycji

Zakres podstawowych czynności: a)      Uczestniczenie w wizjach lokalnych w terenie dla sprawdzenia usytuowania obiektów i przebiegu instalacji podziemnych oraz dla przeprowadzenia lustracji terenów przeznaczonych pod inwestycje. - b)      Przygotowywanie materiałów niezbędnych do opracowywania dokumentacji projektowo - kosztorysowej dotyczącej budowy i modernizacji terenów zieleni miejskiej. - c)      Przygotowywanie opinii w zakresie zieleni do wydawania przez WUiA decyzji ustalenia warunków zabudowy i decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego. - d)     Prowadzenie rejestru dokumentacji projektowej i opieka nad jej zasobami bieżącymi. - e)     Przygotowywanie umów i zleceń. - f)      Współpraca z wydziałami i jednostkami organizacyjnymi Miasta Poznania. - g)     Współpraca z  instytucjami w działaniach na rzecz zieleni w mieście oraz uczestniczenie w spotkaniach dotyczących zieleni w mieście. - h)     Przygotowywanie: szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, zapytań ofertowych, programu funkcjonalno-użytkowego, oraz zleceń na projekty budowlano-wykonawcze. - i)      Odbiór dokumentacji wraz z weryfikacją jej kompletności. Egzekwowanie stwierdzonych wad i błędów. - j)      Nadzór nad prawidłową realizacją umów na prace projektowe, monitorowanie postępu prac i dokonywanie rozliczenia końcowego. - k)     Współpraca z inspektorami Zarządu w zakresie projektowania zieleni miejskiej. - l)      Współpraca z pracownikami merytorycznymi ZZM w zakresie uzgodnień z podmiotami czasowo zajmującymi tereny zieleni. - m)    Przygotowywanie materiałów do sprawozdań z działalności ZZM w wyznaczonych przez jednostkę nadrzędną terminach. - n)     Prowadzenie na bieżąco rejestru spraw Oddziału Projektowania i Inwestycji. - o)     Udział w posiedzeniach komisji przetargowych dotyczących prowadzonych spraw. - p)     Przygotowanie dokumentów, pism i postanowień, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, w sprawach związanych merytorycznie z prowadzonymi zadaniami. - q)     Prowadzenie ewidencji pism wpływających do Pionu zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt dla ZZM. - r)     Prowadzenie inwestycji w terenie. - s)     Przygotowanie i prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych. - t)      Wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez przełożonych na swoim stanowisku pracy. -. - Wymagania obowiązkowe: Wykształcenie - wyższe, Kształtowanie Ochrony Środowiska Architektura Krajobrazu Ogrodnictwo Gospodarka Przestrzenna Prawno-administracyjne, Inżynieria środowiskowa, ochrona środowiska   połączona z doświadczeniem - prowadzenie  inwestycji w zakresie zagospodarowania terenów zieleni. Czytanie map i projektów budowlano-wykonawczych Wiedza i umiejętności właściwego traktowania informacji służbowej Obsługa komputera pakiet Microsoft Office. - Wymagania pożądane: Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy , Szkolenia BHP, Kurs  komputerowy, Kursy i szkolenia z zakresu umiejętności zawodowych, Znajomość procesu przygotowania inwestycji, Doświadczenie  w zakresie nadzoru nad zielenią, Znajomość aktualnych trendów w zakresie projektowania terenów zieleni, Znajomość  programu do kosztorysowania NORMA, Znajomość  programu do projektowania AUTO-CAD, ZW-CAD, Prawo jazdy kat. B, Kurs inspektora nadzoru terenów zieleni, Obsługi aplikacji QGIS w zakresie edytowania map udostępnionych w Systemie Informacji Przestrzenne.. - Oferty należy składać do 2024-10-20

Dodano: October 7, 2024, 10:00 pm

Dom Pomocy Społecznej poszukuje kandydatów na stanowisko opiekun/opiekunka

Zakres podstawowych czynności - wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem higieny mieszkańców, - pomaganie mieszkańcom w czynnościach dnia codziennego, kąpieli oraz ubieraniu i rozbieraniu, zmianie bielizny osobistej i odzieży, higiena jamy ustnej, czesanie, obcinanie paznokci, pampersowanie, balsamowanie, ścielenie łóżka, wydawanie posiłków, karmienie,  dokarmianie i dopajanie mieszkańców między posiłkami, - wymiana pościeli i ręczników, - porządkowanie szaf ubraniowych i stolików przyłóżkowych, - pomoc mieszkańcowi w z zakresie aktywnego spędzania czasu wolnego  (rozwijanie zainteresowań, udział w organizowanych wyjazdach, wycieczkach, udział w imprezach kulturalno - oświatowych) - aktywizowanie mieszkańca do zwiększenia samodzielności życiowej -. - Wymagania obowiązkowe - wykształcenie średnie i staż pracy minimum 1 rok -. - Wymagania pożądane - mile widziane ukończenie szkoły asystentek medycznych lub dyplom w zawodzie opiekun medyczny, - życzliwość, wysoki poziom zaangażowania, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność -. - Oferty należy składać do 2024-10-17

Dodano: October 6, 2024, 10:00 pm

Centrum Usług Wspólnych Jednostek Oświaty poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista ds. księgowości

Zakres podstawowych czynności: Kontrolowanie prawidłowego opisu merytorycznego faktur, Sprawdzanie pod względem rachunkowym otrzymanych dokumentów finansowo-księgowych, Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych jednostek obsługiwanych przez CUWJO, Dokonywanie uzgodnień miesięcznych kont analitycznych i syntetycznych oraz pozabilansowych.. - Wymagania obowiązkowe: Wykształcenie min. średnie ogólne lub ekonomiczne, Doświadczenie zawodowe min 1 rok w księgowości, Znajomość zagadnień rachunkowości, Znajomość MS Office, Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.. - Wymagania pożądane: Mile widziana umiejętność obsługi systemów księgowych. -. - Oferty należy składać do 2024-10-27

Dodano: October 3, 2024, 10:00 pm

Centrum Usług Wspólnych Jednostek Oświaty poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista ds. płac

Zakres podstawowych czynności: Sporządzanie list wypłat z osobowego i bezosobowego Funduszu Płac w ustalonych terminach Przygotowywanie list płac dotyczących: nagród jubileuszowych, odpraw rentowych i emerytalnych, nagród, ekwiwalentów za urlopy, nadgodzin Sporządzanie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wysokości zarobków Obliczanie zasiłków chorobowych i opiekuńczych, itp. Dokonywanie potrąceń na listach płac zgodnie z otrzymanymi dokumentami (PKZP, PZU, pożyczki ZFŚS, alimentacyjne, komornicze itp.) Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, zgłoszeń z tytułu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, w programie "Płatnik" Sporządzanie deklaracji podatkowych PIT-4R, PIT-11 Przygotowywanie przelewów i czeków elektronicznych w zakresie płac Przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących funduszu płac, regulacji wynagrodzeń itp.. - Wymagania obowiązkowe: Wykształcenie min. średnie (mile widziane kierunkowe) Doświadczenie zawodowe min 1 rok w płacach Znajomość zagadnień kadrowo-płacowych Znajomość MS Office Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. - Wymagania pożądane: Umiejętność sporządzania list płac nauczycieli Znajomość programu Progman oraz Płatnik. - Oferty należy składać do 2024-10-27

Dodano: October 3, 2024, 10:00 pm

Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Nasz Dom" poszukuje kandydatów na stanowisko pracownik socjalny

Zakres podstawowych czynności: Pracownik socjalny  odpowiada za pracę z rodziną dziecka. Rozpoznaje sytuację rodzinną dziecka oraz jego potrzeby. Przeprowadza wywiady środowiskowe przynajmniej raz na kwartał. Udziela wychowankom poradnictwa socjalnego, a także informuje ich o podstawowych uprawnieniach w tym zakresie. Utrzymuje kontakt z instytucjami wspierającymi rodzinę. Inicjuje działania niezbędne do unormowania sytuacji rodziny  i umożliwienia powrotu dziecka do rodziny. Utrzymuje stały kontakt z MOPR w Poznaniu oraz innymi tj. PCPR itp., z terenu których pochodzą dzieci przebywające w placówce. Utrzymuje kontakty z wychowankami powracającymi do rodzin własnych. Prowadzi lub pomaga w prowadzeniu procesu usamodzielnienia wychowanków. Utrzymuje kontakty z Policją w sprawie samowolnych oddaleń wychowanków z placówki.. - Wymagania obowiązkowe: Ukończone studia wyższe uprawniające do wykonywania zawodu pracownika socjalnego. - Kandydat - nie jest, nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej, władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona, - realizuje obowiązek alimentacyjny - wn przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego, - kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub za umyślne przestępstwo skarbowe, - Kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych -. - Wymagania pożądane: Mile widziane - Doświadczenie na stanowsiku pracownika socjalnego - Umiejętność obsługi komputera -. - Oferty należy składać do 2024-10-31

Dodano: October 3, 2024, 10:00 pm
Osiedle Żegrze na Facebook'u - polub nas i bądź na bieżąco:





©2011-2016 Rada Osiedla Żegrze
Poznań

jQ style by Devoluxs
Edit by Łukasz Kapustka